Samstag, 3. Februar 2007

Viel zu tun - Busy days

In letzter Zeit hatte ich kaum Zeit mal was von mir hören zu lassen. Ich war auf Geschäftsreise in Köln für zwei Tage und das muß ja auch immer vorbereitet werden. Es war zwar anstrengend, aber auch recht nett. Und ich hatte sogar Zeit, mir nach 25 Jahren mal wieder den Kölner Dom anzuschaun. In der Zwischenzeit hat Papa auf die Mädels aufgepaßt, was auch gut geklappt hat. Nur am Abend, als ich mit Louisa telefoniert habe und sie meinte, "Mama, nicht so viel auf die Arbeit gehen, ich hab dich lieb!", da ist dann doch wieder mein schlechtes Gewissen durchgekommen.
Hier mal ein paar ganz außergewohnlich Bilder, die Mädels haben sich die Haare hochstecken lassen. Das wollen sie nämlich meistens nicht:

I have been very busy the last days. I have been on a business trip for two days to cologne. It was nice but this is always exhausting as well. Nevertheless I had the opportunity to visit the dome in cologne again after 25 years. In the meantime the girls stayed with dady and it worked very well. Just when I talked to Louisa on the phone and she told me: "Mama don't work so much, I love you!", I felt a little bit guilty for being apart from them so often.

Here a some very rare pics. Usually the girls hate it, when I try to do something with there hair.

Kommentare:

  1. How fun! I hope I have a girl some day so I can do her hair and dress her in pink~!

    Hope you are having a great weekend. It is hard being away from our children....that is cute what she said about you working too much. Too cute.

    AntwortenLöschen
  2. Aww, such cute pictures of the girls & what you did with their hair~they look older that way. That's too sweet waht Louisa said! Hope you have a great weekend :)

    AntwortenLöschen
  3. Was ein suesses Foto!
    Zu deinem Kommentar: Ich weiss das es noch nicht zu Ende ist, aber Geduld ist soooo schwer! Ihr koennt echt stolz sein so suesse Kinder zu haben!

    AntwortenLöschen
  4. @shanilie
    Yeah, I love to buy lovely pink dresses which they never wear. but I can't help.

    @connie
    you are right, makes them look like the big girls in kindergarden. They can't wait to go there

    @liane
    Ja, daß glaube ich dir, daß es schwer ist.

    AntwortenLöschen
  5. awe so sweet. I call hairbows like that "pretties" :-) cause their pretty

    AntwortenLöschen