Montag, 26. März 2007

Ich muß etwas gestehen - I need to make a confession

Naja, unser Badezimmer ist immer noch eine Baustelle, die Mädels hassen es Haare zu waschen, in der Regel bin ich ja immer alleine etc, etc, ....alles Ausreden, ich weiß. Ich muß gestehen, ich habe das Baden nun schon viel zu lange aufgeschoben. Ich weiß gar nicht, wann ich das letzte mal die Haare der Kinder gewaschen habe....

Aber heute war es soweit, wir waren baden, es hat super geklappt, keine Tränen beim Haare waschen und hier ist das nasse Ergebnis im neuen Oma Bademantel mit passenden Badeschuhen:
Well, our bathroom is still under construction, the girls hate to wash their hair, and I'm always alone doing this...I know, excuses. I must confess, I delayed bathingtime for weeks and a I'm not proud of this. I really don't know the last time was we washed their hair.

But today we did it, they went into the tub and everything went fine. No tears during the hairwashing and here is the wet result with grannies new bath rope and machting slippers:

Kommentare:

  1. OH MY! They look absolutly adorable! I love those robes and slippers:)

    AntwortenLöschen
  2. Aww, such cute pics of Johanna & Louisa :) They look happy in their robes & slippers~which are cute by the way :)

    AntwortenLöschen
  3. What cute pictures of the girls! I love their matching robes and so happy :) Don't worry, even without renovations Jacob can go I don't know how long without a bath. He loves it so much though he usually asks for one a million times a day. That is exciting going through renovations. Hope it is fixed soon. The summer months can get dirty :)

    AntwortenLöschen