Dienstag, 29. Mai 2007

Lieblingsspiel des Monats - favourite game of the month

Damit nicht nur ich von diesem Blog profitiere, gibt es ab sofort was Neues, nämlich unser Lieblingsspiel des Monats. Ich bin ständig selbst immer wieder auf der Such nach schönen Spielen, die die Mädchen schon spielen können und vielleicht ist das für andere ja auch eine Anregung. Das aktuelle Spiel findet ihr auf meiner "Sidebar" und wenn ich es schaffe, werde ich versuchen, die bereits vorgestellten Spiele zu archivieren.

There will be something new on my blog. I'm going to introduce our "favourite game of the month". I'm always searching for games I can play with the girls so we can have some fun toghether. I guess this is more interesting for german readers, because I don't know if all these games are available abroad and in other languages other than german. But perhaps you can find some inspiration as well. You will find the newest game on my sidebar. At least the first game I choose is not related to any language.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen