Montag, 28. Mai 2007

Wieder da – I’m back

Ich bin wieder zurück auf meinem Blog. Meine Güte, habe ich wirklich schon so lange nichts mehr geschrieben? Na ja, es war einfach wunderschönes Wetter hier und wir waren nur draußen mit unseren Damen. Also wenig Zeit für den Computer. Ich erspare euch einen langatmigen Nachtrag, darüber was in den letzten drei Wochen passiert ist, es war nämlich gar nichts außergewöhnliches, nur ganz kurz das wichtigste:

1. wir haben Urlaub, zwei wunderbare lange Wochen und natürlich wird prompt das Wetter schlecht, aber davon lassen wir uns nicht abschrecken.

2. Johanna und Louisa sind nun endgültig aus ihren Gitterbetten ausgezogen und wir haben wieder ruhigere Nächte und ruhigere Abende

3. UND!!!!!!! Der Club hat den Pokal geholt!!!!!!!!!!

Ihr werdet in den nächsten Tagen wieder mehr von mir hören und da werde ich euch auch in kleinen Häppchen erzählen, was wir in letzter Zeit so getrieben haben.

I’m back to the blogging world. I cannot believe, that I haven’t written anything in the last three weeks. But we had such wonderful summer weather here and spend the whole time outside with the girls. I just had no spare time for the computer. I’ not going to bore you with an endless description of what happened here the last weeks, it was just normal, nothing extraordinary. Here are the most important things:

1. we have holidays the next two weeks,

2. Johanna and Louisa finally moved out of the crib and our nights and evenings are quite again,

3. The soccer team of Nuremberg won the German soccer cup (or however this is called in English); the last time they won was 1968, the whole town celebrated their team, with 200 000 people. What a party!

So the next days, there will be more time for blogging. Now I go and will see what all my blogger-friends are about.

Kommentare:

  1. Thanks for the update. That was a long time away. Glad to know everything is alright. I have heard even here in CA that you there is really warm weather over there. That must be so wonderful. It has been raining here for the last week or so :( I will be ready for some sunshine. I love going out for my walks.

    AntwortenLöschen
  2. Juhu, da bist Du ja!
    Ich freu mich!

    AntwortenLöschen
  3. War jeden Tag hier und freue mich endlich wieder was von dir zu heoren. Aber ich werde nicht meckern, da ich nicht sehr oft was auf unseren Blog schreibe!

    AntwortenLöschen
  4. glad that you have been enjoying the outdoors. Thanks for coming over to my blog.

    AntwortenLöschen
  5. Glad you are back! I figured that you were enjoying the warm weather and your 2 lil' beauties!!

    AntwortenLöschen
  6. Hi Ute!!!! Glad you're back~you've been missed :) I completely understand about the lack of blogging~since warmer weather has been here in Georgia, I'm lucky to update my blog once a week. But I'm NOT complaining, our children are only little once & will bee too grown up to even want us around one day so I'm taking advantage of the time with my kids NOW while I can :) I'm glad that everything's going well with you & your family & am really glad you're back :)

    AntwortenLöschen