Dienstag, 24. Juli 2007

Rocking Girl Blogger Award

Ich fühle mich zwar immer noch ein wenig angeschlagen, aber es geht mir deutlich besser wie gestern. Heute und morgen gönne ich mir noch eine Auszeit.
I’m feeling much better today, still a little bit groggy and take a break today and tomorrow.

So langsam und allmählich bekomme ich den Größenwahn, denn zum zweitenmal wurde mir das hier verliehen:

Well I already wrote, that Shanilie rewarded me with this. And yesterday Connie did the same.


Hey ladies, I love that. Makes me feel special. I love to read your sites as well, you would certainly be my choice for an award as well. Because you already received this, I will choose some other rocking girls.

Shanilie und Connie, herzlichen Dank! Das geht runter wie Öl.

Here is what they wrote about my blog:
Connie wrote:
I've been reading your blog for a few months now & truly enjoy it. You put SO much effort into your blog & print it in German for your family & friends in Germany but you also translate it in English for your blogger friends that don't read/speak German. You also have twin daughters that are so precious & I literally laugh out loud @ some of the things they do & say. You are always so kind w/your comments on my blog & always tell your true opinion of situations. I feel that we too would be great friends in real life :)
Shanilie wrote:
Ute is the first blog that I started reading that was bilingual. I had never seen a blog like this before and I love it! The first half she writes in German then the bottom half of the post the English is written in blue. It looks really great and it definitely rocks! She also has been blessed with beautiful twin girls and even attends a group for mothers with twins. How neat is that?! She has a love for her girls and I always enjoy reading her blog and comments. She is also a hard worker not only in the home but at her new job. It sure takes a rockin girl to be able to handle all of that so well. Way to go Ute! You are a great candidate for the rockin' girl blogger award!
Ich werde das jetzt nicht übersetzen, sonst komme ich mir total eingebildet vor...:-))
So und nun soll ich den Preis weitergeben, an andere Blogger. Tja, das brauche ich doch gar nicht lange nachdenken, das sind Ulli und Velvet.
Ulli, weil sie so ein supergroßes Herz hat, in das nicht nur ihre Kinder Tim, Nina, Nils und Lynn reinpassen, sondern weil sie alle anderen auch einschließt. Ihr Blog ist so persönlich geschrieben und sie hat immer eine Anekdote parat.
Velvet, weil sie auf ihrem Blog ihrem Herzen immer freien Lauf läßt und ich schaue mir wahnsinnig gerne die vielen Bilder dort an. Sie hat einiges im Leben unter einen Hut zu bringen, und das bewundere ich.
Keep on Rocking, girls!

Kommentare:

  1. Ute!! Du beschämst mich.
    Mein Herz ist sicherlich nicht größer als andere Herzen.
    Ich bin ganz sprachlos und auch ein wenig gerührt. Danke!!

    AntwortenLöschen
  2. Wow, ich weiß gar nicht was ich sagen soll.... ich freu mich total! Ganz, ganz lieben dank!!!!! *bißchen tränchen in augen hab*

    AntwortenLöschen